ارائه دهنده: سازمان مدیریت صنعتی
استاد: سازمان مدیریت صنعتی
هدف اين دوره مجهز كردن شما به فهم كلي از بازاریابی دیجیتال، و پوشش انواع مختلف تکنیکهای بازاریابی دیجیتال، از جمله نمایش تبلیغات، پرداخت به ازای هر کلیک، بهینهسازی موتور جستجو و بازاریابی از طریق ایمیل خواهد بود. همچنین در نظر داریم نقش حیاتی بازاریابی دیجیتال در اجازه دادن به شرکتها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و اینکه چگونه سازمانها میتوانند از یک رویکرد بازاریابی دیجیتال یکپارچه برای افزایش تعامل مشتری و درآمد استفاده کنند را مد نظر قرار دهیم.
در هفته اول از بازاریابی دیجیتال ما موارد زیر را پوشش خواهیم داد:
در هفته دوم موارد زیر پوشش داده خواهد شد:
تاریخ شروع: دوشنبه، 20 اسفند 1397، 12:00 صبح
تاریخ پایان: نامحدود
به مدت: نامحدود
این دوره محدودیت زمانی کوتاه مدت برای انجام هر کدام از بخش های دوره ندارند و دانش پذیر می تواند با هر سرعتی که می تواند ظرف مدت پیش بینی شده با استفاده از محتوای آموزشی از پیش تعیین شده نسبت به فراگیری اقدام نمایند. دسترسی دانش پذیران به محتوای درسی دارای محدودیت شش ماهه می باشد.
گذراندن این دوره منجر به صدور گواهینامه از سوی سازمان مدیریت صنعتی نخواهد شد. در صورت تمایل به دریافت گواهینامه این دوره، دانش پذیران می بایست ضمن ثبت نام و شرکت در مجموعه دوره های مهارت های دیجیتال و پرداخت هزینه آزمون، در آزمونی که از سوی سازمان جهت مجموعه دوره های مهارت های دیجیتال برگزار می گردد شرکت و حداقل نصاب قبولی را کسب نمایند. بدیهی است که گواهینامه صادره تمام مجموعه دوره های مهارت های دیجیتال را شامل خواهد شد.