مهارت های دیجیتال-شبکه های اجتماعی
 صفحه اصلی

مهارت های دیجیتال-شبکه های اجتماعی

ارائه دهنده: سازمان مدیریت صنعتی

استاد: سازمان مدیریت صنعتی

شهریه دوره: 250,000 ریال

هدف از این درس تجهیز كردن شما به درکی گسترده از فضاي مجازي و نحوه استفاده از آن برای ساخت برند است. آیا کسب‌وکار شما نیاز به استفاده از فضای مجازی دارد؟ بررسی کنید که چرا فضای مجازی امروزه برای کسب و کار مناسب هستند و چگونه می‌توانید از آن برای ایجاد و بهبود نام تجاری خود استفاده کنید.


هفته اول - آشنایی با شبکه های اجتماعی

معرفی هفته اول:

در هفته اول دوره رسانه‌های اجتماعی ما بخش‌های زير را پوشش خواهيم داد.

  • فضاي مجازی چيست؟
  • فضاي مجازی و برند شما
  • سفرهای رسانه‌ای
  • گروه‌های هدف چیست؟
  • نكته‌هايی برای پيام گذاشتن
  • انتخاب و استفاده از محتواي دقيق
  • نحوه مديريت كردن در فضای مجازی
  • نقش مدير در فضای مجازی
  • ابزارهاي مديريت فضای مجازی

هفته دوم - استفاده از کانال های شبکه های اجتماعی و اندازه گیری موفقیت شما


معرفی هفته دوم:

در این هفته ما به موارد ذیل خواهیم پرداخت:

  • نکات برجسته درباره فضای مجازی
  • اهمیت اندازه‌گیری عملکرد
  • شنیدن از طریق رسانه‌های اجتماعی

تاریخ شروع: دوشنبه، 20 اسفند 1397، 8:01 صبح

تاریخ پایان: نامحدود

به مدت: نامحدود

این دوره محدودیت زمانی کوتاه مدت برای انجام هر کدام از بخش های دوره ندارند و دانش پذیر می تواند با هر سرعتی که می تواند ظرف مدت پیش بینی شده با استفاده از محتوای آموزشی از پیش تعیین شده نسبت به فراگیری اقدام نمایند. دسترسی دانش پذیران به محتوای درسی دارای محدودیت شش ماهه می باشد.

گذراندن این دوره منجر به صدور گواهینامه از سوی سازمان مدیریت صنعتی نخواهد شد. در صورت تمایل به دریافت گواهینامه این دوره، دانش پذیران می بایست ضمن ثبت نام و شرکت در مجموعه دوره های مهارت های دیجیتال و پرداخت هزینه آزمون، در آزمونی که از سوی سازمان جهت مجموعه دوره های مهارت های دیجیتال برگزار می گردد شرکت و حداقل نصاب قبولی را کسب نمایند. بدیهی است که گواهینامه صادره تمام مجموعه دوره های مهارت های دیجیتال را شامل خواهد شد.


توسط: پشتیبان تحلیلگران - در: چهارشنبه، 7 آذر 1397، 8:31 صبح

بسیار عالی!!